Sunday 11 March 2012

PMR :)

Assalammualaikum Semua :)

     Korg sihat ? kalau tak sihat makan ubat yek ? jangan jadi macam aku , tak suka makan ubat :) Okay , Harinie aku nak cerita pasal cuti sekolah . Bila dengar cikgu cakap cuti je mesti korang suka kan ? TAPI bagi budak-budak form 3 macam aku kiteorang tak suka sebab MESTI ada KELAS TAMBAHAN ! HURMM , Kena sabar lah kan ? Oh takpe2 tahun ini je , tahun depan boleh lek sikit :) SIKIT jela .HAHA . K tahu tak lawak . Pada 12 MAC sampai 14 MAC 2012  aku ada kelas tambahan . Aku dengan farzana SEMANGAT nak pegi kelas tambahan sebab CIKGU HENSEM ajar kelas 3 BERLIAN  kelas aku lah tu :) Okay stop pasal cikgu hensem nanti ada orang marah :) Kepada korang semua yang tengah cuti tu GEMBIRA lah dengan keluarga korang ye :) Tolong sampai kan salam aku pada keluarga korang ye :)

#Okay sampai sini jela cerita tentang aku :) HOPE korang happy selalu :) Okay lah tangan aku pon dah penat      nak taip panjang-panjang :) ASSALAMMUALAIKUM <3

No comments:

Post a Comment